نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدایی پیانیچ از یووه یكی از این 4 نفر را بیانكونری خواهد كرد

جدایی پیانیچ از یووه یكی از این 4 نفر را بیانكونری خواهد كرد

در میان گمانه‌زنی‌های فراوان بر سر تصمیم نهایی میرالم پیانیچ مبنی بر ماندن و یا ترك یوونتوس در هفته‌های آتی، یكی از روزنامه‌های مطرح ایتالیا در خبری مدعی شد، مسئولان یووه دست به كار شده‌اند و برنامه یافتن جایگزین برای هافبك 28 ساله‌شان را آغاز كرده‌اند.

 

روزنامه Il Corriere dello Sport در شماره امروز خود با اشاره به جدی شدن احتمال خروج میرالم پیانیچ از یوونتوس، از برنامه‌ریزی ویژه بیانكونری‌ها در صورت وقوع این اتفاق با عنوان «B Plan» خبر داد.

 

این روزنامه پر تیراژ چاپ رم با اشاره به نیازها و سیاست‌های اقتصادی باشگاه یوونتوس در بازار نقل و انتقالات، خروج میرالم پیانیچ هافبك خلاق و بوسنیایی این تیم را در صورت تمایل خود وی، محتمل دانست و مدعی شد یوونتوس از هم‌اكنون برنامه ویژه‌ای را برای جانشینی این بازیكن تأثیرگزار زیر نظر دارد.

 

اضافه كردن سرگئی میلینكوویچ ساویچ با همان درخواست چشمگیر لاتزیو، مذاكره با لوكا مودریچ برای كوچ از مادرید به تورین، فراهم كردن زمینه مناسب برای جذب متئو كواچیچ هافبك 24 ساله رئال و در نهایت راضی كردن مسئولان زسكا مسكو برای پیوستن الكساندر گولوین بندهای چهارگانه یووه در «B Plan»‌اش است.

 

میرالم پیانیچ كه در سال 2016 و با قراردادی 32 میلیون یورویی و پنج ساله از باشگاه رم به یوونتوس پیوست، در طول دو فصل حضور در این تیم 91 بازی انجام داده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: